SUB flytter til nye fine lokaler 18/11-2011

Flyttingen til nye lokaler nærmer seg og datoen for dette blir 18/11-2011 kl 08.30

UIB trenger 10 frivillige fra SUB til å bære esker og annet materiell, UIB stiller med lastebil til flyttingen. Det er meget viktig at vi får nok frivillige til arbeidet. Send mail til styret om at du kan delta.

Det blir også nødvendig med en del forarbeid som pakking og rydding av kjelleren. Dugnad for dette blir annonsert.

For å få tilkomst til de nye lokalene må du ha adgangskort hos UIB. Har du selv et kort enten som student, ansatt eller tidligere student vil dette kunne oppgraderes til å gi tilgang til SUB sine nye lokaler. Vi vil komme tilbake med mer informasjon om oppgradering av kort i rimelig tid før flytting. Du vil ikke ha anledning til selv å oppgradere ditt adgangskort da styret må oversende liste til UIB over medlemmer de godkjenner får kort.

Annen informasjon

Ny stillegående kompressor er bestilt og forventes levert til overtagelse.

Mvh.
Geir André Nummedal