Medlemskontigent 2011

Årsmøtet bestemte at vi skal øke medlemskontigenten, nå koster det:
570kr for studenter
725kr for ikke-studenter
390kr for høstmedlemskap(gjelder kun studenter!)

Det som også er nytt er at vi innfører bruk av medlemskort; dette vil fungere på følgende måte:

Når dere betaler inn den summen på nettbanken, så trykker dere av for oblat/kvittering, som kommer i posten et par dager etter. Medlemskortet finner dere på våre hjemmesider, dette printer dere ut også limer på oblatet. Det blir også lagt ut noen medlemskort på Garasjen for de som ikke har tilgang på printer, eller ønsker å betale kontant på et styremøte.

Vil også anbefale å legge kortet i en plastlomme av noe slag:)

Dette medlemskortet tar dere med dere på dykk/nitroxfylling.

NITROX

nitroxmedlemskapet har de samme priser og prosedyre som tidligere:
500kr for ikke-tidligere medlemmer(for å betale dere inn i gruppa) +200kr for årsmedlemskap(ALTSÅ: dere som ikke har tidligere har vært nitroxmedlemmer skal betale 700kr første gangen). For tidligere medlemmer så koster årsmedlemskapet 200kr.

For dere som har betalt kontigenten før årsmøtet; gjerne betal restsummen til konto og merk den med navn og restbetaling for medlemskontigent e.l. Vi vil også fikse med stempel e.l. for dere på medlemskortet slik at det blir gyldig 🙂

Kontonummer og medlemskort finner man med å trykke her.

Ingrid Refsnes
økonomiansvarlig i SUB-BSI