Semesterstart og oppstart klubbdykk

Hei, og velkommen til nytt semester i Bergen og med god dykking sammen med SUB.

Tirsdag 24. august er oppstart for klubbdykkene igjen. Garasjevaktlistene vil fortløpende bli oppdatert her:

Alle kan delta på klubbdykk, nye og gamle SUBere. Er du ikke medlem enda kan du melde deg inn her. Er du student har vi egen studentpris for høstsemesteret.

Vi minner om sikkerhetsreglene våre. Alle må ha lest og forstått disse for å kunne delta på klubbdykk.

Pris på klubbdykk er fortsatt kr 75,- på ordinære klubbdykk. På klubbdykk med Sublime blir prisen noe høyere etter hvor mye båten blir brukt.

Ellers kan det være lurt å sette av helgen 24.-26. september, da blir det nemlig SUBTUR. Det vil komme mer info om dette når det nærmer seg både her og på SUBNETT.

Det er enda ikke for seint å ta igjen toppen på Dykkestatistikken. Så møt opp på klubbdykk og SUBTURER i hele høst 😉

God dykking 🙂